Draconisa Rada Gildii Republiki i Imperium
Tytuł : Wielki Jarl RP Płeć : Zajęcie : RP, PvE, Story, Achivmenty, Social Liczba postów : 72 Skąd : Poznań
| Temat: Regulamin Forum i Zasady Gildii Pon Maj 30, 2016 10:22 pm | |
| Regulamin Forum
A. Techniczne 1. Rejestracja na forum równa się akceptacji regulaminu. 2. Maksymalny rozmiar avatara to: 230 pikseli szerokości i 300 pikseli wysokości. 3. Nick na forum powinien być nazwą jednej z postaci w grze. 4. Osoby będące już w gildii, po rejestracji muszą napisać w "przywitaj się". 5. Potencjalni kandydaci chcący dołączyć muszą napisać w "rekrutacja". 6. Podpis na waszym koncie nie powinien być zbyt rozległy i nie powinien psuć estetyki forum - bardzo długie lub wysokie obrazki itp. 7. Jeśli szykuje ci się nieobecność, napisz koniecznie w zgłoszeniach nieobecności, aby przez przypadek nie zostać wydalonym z gildii/forum. 8. Konta-Reklamy będą natychmiast usuwane, wyjątkiem są osoby zainteresowane sojuszem między gildiami, którzy przyszli to omówić z administracją.
B. Sekcja RolePlay 1. Zakładacie tylko jedno konto - nie tworzycie kont dla każdej postaci, którą macie w gildii - jedynie Kart Postaci robicie tyle ile ich jest w gildii.
C. Inne Działy 1. Na forum jest wiele działów, które skupiają się na konkretnych sekcjach gildii. Warto aktywnie się wypowiadać lub udzielać w tych działach, które was interesują.
Porada Prosimy pamiętać - forum jest na tyle aktywne, na ile aktywny jest najmniej aktywny gracz. Dlaczego? Bo im mniej jest osób aktywnych, tym częściej inni gracze myślą "mało kto się odzywa, więc ja też pomilczę" - jeśli każdy tak pomyśli to nic dziwnego, że będzie cicho - Zapamiętajcie to.
Zasady Gildii
1. Wymóg dołączenia do gildii: bycie Polakiem / mówienie po polsku. 2. Usunięcie z gildii następuje jedynie w przypadkach: karygodnego zachowania, ciężkiego złamania regulaminu, byciu nieaktywnym baaardzo długo i bez zgłoszonej nieobecności. 3. Gildią zarządza Rada Gildii, odpowiadają za gildię, a także za pilnowanie porządku. 4. Upomnienie ze strony członka Rady Gildii powinno być traktowane poważnie. 5. Gildia to nie miejsce na kłótnie, spory i inne. Jeśli kogoś nie lubisz, nie rozmawiaj z nim, jeśli ktoś cię irytuje, nie grywaj z nim - proste. To nie szkoła, gdzie musisz z kimś takim siedzieć w ławce. 6. Każdy gracz powinien zaglądać na forum, chociażby po to by być na bieżąco. 7. Teamspeak to nie miejsce na wulgaryzmy, korzystamy z niego przy eventach itd. ale nie jest obowiązkowy. 8. Bezwzględny zakaz przeklinania, promowania wulgaryzmów i treści brutalnych/porno - wyjątkami są rozgrywki RP w grze. 9. Wpłaty do banku nie są obowiązkowe, ale pamiętajcie, że ile włożycie do banku i przekażecie funduszy na gildię, tyle sami skorzystacie. 10. Stronghold jest miejscem dla wszystkich graczy, ale prosimy pamiętać, że odbywają się tam również eventy RP. 11. Zabrania się graczom przeszkadzać działowi RP w grze, jeśli np. wpadniecie na nich w strongholdzie itp. 12. Każda osoba zainteresowana RP powinna stworzyć Kartę postaci - inaczej nie ma jak pograć. 13. Mistrzowie odpowiadają za swoje działy - to znaczy, że odpowiadają za to by coś się w ich sekcjach działo. Organizują to jak chcą i mogą brać pomocników. Ani założyciel gildii, ani inni Mistrzowie nie mają tu nic do gadania - chyba, że Mistrz nie wykonuje swoich obowiązków. Pamiętajcie - to nie jest rola "na pokaz". Ranga Mistrza w Radzie Gildii oznacza, że odpowiadacie za gildię tak samo jak inni Mistrzowie i założyciele.
ostatnia aktualizacja: 31.06.2016 -> Zasady Gildii: punkt 13 | |
|
Draconisa Rada Gildii Republiki i Imperium
Tytuł : Wielki Jarl RP Płeć : Zajęcie : RP, PvE, Story, Achivmenty, Social Liczba postów : 72 Skąd : Poznań
| Temat: Re: Regulamin Forum i Zasady Gildii Czw Cze 02, 2016 8:07 pm | |
| Sojusznicy
1. Na forum mogą rejestrować się i przebywać: Przedstawiciele sojuszniczych gildii; Gracze sojuszniczych gildii, o ile ich ilość nie będzie przekraczała 5 - w przypadku, gdy będzie ich więcej, polecamy założyć gildyjne konto na naszym forum i udostępnić swoim ludziom dostęp. 2. Konta sojusznicze, które będą wykorzystywane do reklamy, namawiania do dołączenia do swej gildii, psucia warunków, nastroju, sabotażu, czy co tam ludziom przychodzi niekiedy do głowy - będą usuwane, a sojusz zrywany. 3. Sojusznicy mają wszelkie prawo aktywnie udzielać się na forum - w dziale Przywitaj się, jak i w działach takich jak Offtop, no i oczywiście działach naszych sekcji - PvP, RP itd. Mogą się tam umawiać na wspólne wypady. | |
|